Hej alla rara

Idag så var jag ju ensam hemma, ganska skönt, bara jag och hundarna, vilket var ännu skönare, jag hade en sak som jag var tvungen att göra, och det var att gå till dagis och hämta mina småsyskon, och det var inte så jobbigt, behövde ändå röra på mig. Och min lillebror som annars inte vill följa med gjorde det ändå för jag mutade honom med napp!

Idag så kan jag väl lika gärna berätta vad jag bakat va? Jag gjorde lila vanilj och kardemummakakor, och en äppelkaka, ni vet som sockerkaka med äpplen nerstuckna i.... Undrar vem som kommer äta upp allt =S

Nu sitter jag i mörkret, på min säng, och försöker komma på mitt nästa steg, och vad jag ska göra imorgon då jag är ensam igen, kanske ta superlång promenad i skogen med vovvarna...

Förresten så funderar vi på att skaffa ny hund, för en är sjuk (allergisk mot allt och blir riktigt trött och kliig av tabletterna) och den nya skulle se ut såhär : Förresten så skulle hon heta Honky-Tonk i mellannamn, det är  min idé, alla djur måste ha något speciellt i sina namn, och eftersom min lite smått fantasilösa mamma;) vill döpa henne till Trussla, (om vi köper henne) så måste jag ha ett namn att kalla henne, right?
image141

Kommentarer
Postat av: Filip

Nämen oj så liten! :O

2008-02-29 @ 20:10:47
URL: http://honom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0