Hejsan denna glada tisdag!

Min dag började ju underbart! Vi åt frukost på cafét.... Jag råkade dock få citronté och jag HATAR citronté.... Men men, annars så var det jättetrevligt, blev smått beroende av maplesyrup... (lönnsirap?)

Sen var det naturkunskap, och eftersom jag fattar korsningsscheman så fick min grupp gå först, (och okej det var inte bara min förtjänst, märkte att det lät så). Sen var det svenska och då orkade jag inte vara social så Ipoden fick hoppa in i mina öron och spela lite musik, vilket ledde till att jag blev klar med stencilen, och behöver därför inte göra resten i läxa till måndag =D

Jag skulle även gå och fika med Nastaran, som skulle hit till stan för att köpa klassiska Ray-Ban pilotisar haha, som hon sa. Vi gick till Café Fix, för det är mitt favoritställe ungefär, åt en blåbärspaj-bit och drack en varm choklad. Vi pratade mycket om skolan och hon som satt bredvid la sig i! "går ni i nian?" Vi:"nej, ettan, första ring alltså" hon:"jaha jag bara tänkte eftersom ni pratar så mycket betyg"
Jag visste inte vad jag skulle säga direkt, tänkte vara spydig och komma med nåt: jaha men du vet man har betyg i gymnasiet med nu, inte som på 1700-talet, som du kanske är van vid... (om någon undrar varför denna mening precis sög, så är det för att jag glömde bort vad jag tänkte haha!)

Nu måste jag plugga matte, så jag är bäst imorgon haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0