Ingen skola för mig idag =(

Idag när jag vaknade så mådde jag fortfarande illa, som jag gjort nu i två dagar, så jag valde att stanna hemma.
Lite trist eftersom idag är sista dagen innan min kära Carro åker bort till solen. Kommer inte se henne förrän efter lovet nu =( Men jag kände att min personliga hälsa fick ta övertaget, sov till ett dessutom, tror jag behövde det faktiskt.

Jag har även hittat min nya mobil som kommer ut snart den heter X1, från SonyEricsson, ska införskaffas, synd bara att far min ska ha en likadan, men det får det väl vara värt? Den är så vacker nämligen haha.
image137
(kommer passa mig perfekt, kan jag skicka sms ännu snabbare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0