Jag älskar verkligen dessa lugna kvällar.

Ikväll har jag allt jag behöver, mousserande vin, majschips och annat gott naturgodis. Jag har alltså mitt på det torra.

Haha, min morgon började ju sådär, men det blev faktiskt lite bättre senare.
Imorgon kväll är jag tydligen ensam hemma till söndag, pappa och Ingela fick för sig att åka till Trosa, förstår inte riktigt varför, men men. Fast jag ska hem till Kim på kvällen, sen eftersom jag är så sabla rädd för att gå hem så ska min farmor komma och hämta mig, känns ganska bra faktiskt. Ibland är man riktigt nöjd när i stort sett hela släkten bor i samma kvarter.

Nu ska jag njuta av min halv-nördiga kväll med CSI och Criminal Minds, och vet ni varför jag inte har ångest över att inte vara ute och dricka som alla andra? För att jag ser inte det här som mina gyllene år, utan tror snarare att det blir roligare om några år! Haha, jag är pinsam och stolt över det! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0