Känns som om jag startar trender i min kretsar

Nu känner jag att jag kanske blir lite härmad, jag har faktiskt inga problem med det, men just själva grejen att folk gör det och sen inte säger, bara lägger upp bilder som om dem kommit på det, it's freaking me out a little.

Jag köpte faktiskt en digitalkamera idag, synd bara att jag inte exakt fattar hur man laddar den..... Haha, så jag testar alla sladdar som finns, ihopp om att det snart blir laddat.

Detta är min kamera =)

image129

Igår, eller idag gick jag och la mig klockan 5, men  är inte så trött ändå, vaknade vid elva.
Sen åkte jag till min farbror som fyllde år idag. Grattis till honom. 

Ikväll nu så ska jag städa mitt rum, (som sagt beroende) laga middag, kolla på drömmarnas tid,  läsa igenom Irak-ockupationen.

På tisdag kommer min plastmoster hit, hon ska sova i andra halvan av mitt rum. Det är alltså Ingelas lillasyster som är lika gammal för mig, lite skumt haha =0)

Nu hör jag hur One Tree Hill kallar på mig! Seeee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0