Litet innan jag stänger av och avlägsnar mig

Haha ni vet när man skriver en kommentar så måste man skriva en kod? Jag fick precis en dublett, jag har nu haft samma kod två gånger, lite klantigt faktiskt.


Det blev inte så mycket plugg, satsade mer på att måla mina naglar med typ 3000 lager nagellack, och spela Sonic Heroes på Xbox, (ja det är mitt liv) det är så bäst.. Fast jag är typ sämst... Spelar ingen roll!

Idag förresten så kom jag sent, för 45-bussen går inte 45, den går 50...... Och det ledde till att jag kom 1(!!!!!!) minut sent, och fick inte komma in förran 9 minuter senare... Lite stolt men samtidigt lite butter.....

Jag skulle ju ha en nyttig vecka nu, men när jag kom hem så tjockade jag i mig en chokladkaka *hoppsan*
Imorgon så gäller det frukost på café(e)t nära skolan, tillsammans med Melanie, Josefin och Carro, jag ska äta american pancakes med kanel och äpple....

Jag känner att det här blir lite flummigt, men idag så skulle jag "retas" med Jessica i min klass, för vi pratade om Runar. Så jag sa typ: Han är lite lik Jessica eller hur Knut?
Det jag självklart skulle säga var: Han är lite lik Knut eller hur Jessica?

Men det blev inte så.. Och Knut är ju självklart han som var med i Idol förra året, han den gamla modellen. Jessica sa nämligen att hon tyckte han var snygg... Så jag retar henne för det....


Kommentarer
Postat av: Emmy

varför e man egentligen tvungen att skriva in en kod?

2008-02-06 @ 16:44:24
URL: http://www.blondinberit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0