Melodifestival och problem...

Igår så kunde jag inte komma in på bloggen, ingen annan heller för den delen.
Men igår så var jag med Melanie och Maya, vi var på restaurang, kinesiskt eftersom det är min favorit haha.
Sen kom vi hem och jag och Melanie sjöng Singstar, vilket man egentligen inte ska göra med mig, jag kan ju nästan alla låtar på mina skivor utantill haha. Så jag vann, jämt :S stackarn.

Ikväll är det högtidligt hemma hos oss, Josefin kommer hit, ska kolla på Melodifestivalen, (ja jag är en stolt melodifestivaltittare!) Vi har radat upp crostinis, red bull, apelsinjuice, chips, godis, popcorn, ja allt möjligt!

=D Hoppas bara inte Amy Diamond vinner, för hon suger! =@

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, det gjorde faktiskt inget, jag e bara imponerad av att jag ens vågade sjunga haha :P

2008-02-10 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0