Min låsta blogg är borta

Haha, jag ville ha igång den igen, efter en kommentar =P
Idag så var jag med Noris Snoris, vi vandrade från Kungsholmen till Östermalm, vi tappade bort oss totalt, vi fattade inte vart vi var, och ingen av oss ville fråga någon, eftersom östermalmare är så dryga haha. Så vi gick och gick tills vi hittade en skylt med texten "stureplan 1,2". Då blev vi genast lugnare. Jag köpte mig en varm choklad sen på espresso house, och det var ganska skumt, för den smakade blommigt, alltså som om någon doppat en maskros i min kopp, och jag såg typ oljedroppar på... Nej det var en skum en, tänk om jag blev förgiftad eller nåt? Hihi. Medans vi satt där så träffade vi en tjej som var med igår hos Nastaran, Anna hette hon, och en annan Anna som jag gick i samma klass med i essingeskolan. Det är helt sjukt hur mycket folk ändras när dem börjar Östra Real, kanske tur att jag inte började där?

Jag och Nora genomgår lite av en sjuttonårskris, vi insåg det idag på fikan, vi satt och kommenterade små tioåringar som såg ut som (ville se ut som) östermalmare a lá 40+. Och vi satt där "Vi nittioettor, vi var nog den sista generationen som såg ut som barn, och jag kommer ihåg när jag var sådär gammal, då såg jag ut som en luffare", sen på vägen till bussen så tänkte vi att vi kanske skulle springa, och då säger jag "nej, kan vi inte bara gå i en rask takt, det räcker". HÖR NI ATT JAG LÅTER SOM EN GAMMAL TANT!? Jag känner att mitt liv är slut, så nu planerade vi att gå och köpa rosa string, ha dem alldeles för högt, och ha jättemycket urringning, hur låter det?

Igår förresten så slutade det med att jag, Oliver, Johannes, Niklas och Oscar skulle ta en taxi hem, det slutar med att jag bara har pengar på mitt kort, Oscar har nada, precis som Niklas, haha, och taxi från Sollentuna kostar typ 500, så Oliver och Johannes fick betala allt, fast jag har typ ångest över sånt och kan inte låta andra betala saker åt mig, så jag ska ge dem pengar så fort jag träffar dem, men det blir ju till Oliver, eftersom Jojo åker till Norge den här veckan och sen tillbaka till Kina.  (Dit jag kanske ska på påsklovet!)
Förresten så kom jag hem typ halv tre igår, jag kan inte komma ihåg senaste gången jag kom hem då.... Lite stolt.

På fredag, (alltså om ett långt tag) så ska jag med Linnea på en spelning, en kille i hennes klass band, Jag måste se rockig ut haha, för det är ett rockband, (Linneas order)

För övrigt så vill jag säga grattis till Tuva den lilla gullungen, som fyller 16 år idag, äntligen har hon kommit förbi 15-års delen av livet! =P Detta är för övrigt hennes blogg metrobloggen.se/rednailsstupidface

Nu ska jag fortsätta med mitt nörderi gällande Gossip Girl, haha är bland det 2000 bästa på trivian på Facebook =P

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha självklart kommentertar jag i hennes blogg, d e så jag får mina läsare, typ folk som hatar henne o tror att min blogg har nått med henne o göra, typ att jag skriver skit om henne varje dag,

2008-02-17 @ 22:03:15
URL: http://www.blondinberit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0