Min nya modeikon ;)

Jag ska bli en liten kopia (så gott det går) av Blair Waldorf. Hennes signatur-accesoar är ju diadem, gissa vem som var ute och köpte 8 st idag? Haha, lite överdriivet kanske, men jag ska satsa hårt på mina diadem, perfekt i sommar ju. Ska iaf, ha ett nytt varje dag, och lägga ut bilder här på dagens diadem, ni vet istället för dagens outfit......

Sitter och dricker en Tequila sunrise, fast utan tequilan, för det är ju ändå bara måndag, fråga igen på torsdag, när jag haft matte ;)

Förresten angående belöning, så ska jag för varje dag som jag kommer till alla lektioner lägga pengar i en liten bruk som för att spara, (ska försöka få pappa att lägga med) men jag får inte lägga i något om jag inte går, borde vara motivation nog, kan jag hoppas, annars så har jag en backup-plan, köpa en kaka, haha världens bästa kaka! =D

Nej nu måste jag städa mitt rum, för att orka plugga naturkunskap! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0