Mitt beroende känns inte av längre!

Hur coolt är det inte att en sån sak kan släppa över en natt? Grymt, fast jag fick sova sittandes för att underlätta (den som inte fattat ännu är lite trög.....)

Hur som helst så fick jag en djup tanke idag när jag löste ett korsord (jag vet; jag bakar, pratar tant-språk och nu även löser korsord på mitt sportlov... Det är tragiskt jag vet!) Men jag kom att tänka på att jag inte tillåter mig själv att göra fel, nu undrar alla säkert (haha) hur jag kom på det under ett korsord, jo för att jag gör det med en bläckpenna, det innebär att om ett enda ord är fel så funkar inte korsordet och det blir kladdigt.... Jag är ganska känslig mot kladd och vikta papper och allt sånt, så om det visar sig fel så slänger jag hela saken....
Hmm är det en bra eller dålig egenskap? På ett sätt så driver det mig till perfektion, men det kan ju sluta med att jag blir helt neurotisk och måste göra ALLT perfekt... Tills det blir en tvångshandling, ja, det är något att tänka på i alla fall!

Da Lajna signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0