Mycket GG

Haha, med risk att vara lite tjatig, idag skulle jag köpa första Gossip Girl-boken, men blev så upprymd (haha) så jag köpte den andra med, men jag väntar med att läsa dem tills det att jag åker på söndag....

Idag på svenskaprovet så var det inte alls vad jag förväntat mig, det var rent ut sagt värdelöst att ha läst det jag läst, man behövde inte kunna någon historia. Utan vi fick en historia om Hektor (han som Akilles dödade) så skulle vi sätta in begrepp och sånt, ett utav dem hade jag inte ens hört talas om, men Josefin berättade vad hon trodde att det var, så om hon har rätt så har jag rätt, och vice versa =)

Ikväll ska jag och min tantsida städa rummet än en gång, men det har blivit ganska stökigt eftersom jag är en stökig människa, tihi, sen ska jag antagligen inte göra något.

Och vad jag vet så har Carro överlevt utan terrorister, annat än småbarn som var jobbiga. Så yay! Hon kanske kommer hem igen nästa vecka, så jag slipper ge alla brev till folk som skulle veta hur "speciella dem var för henne" haha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0