Nu är jag lugn igen

Min kära Carro har hört av sig, det har vart dålig mottagning, för att sammanfattar hur avundsjuk jag är så kan jag enbart säga..... HON HAR SETT ETT HOOTERS!!!
Det ska jag fanimej också göra i år, haha ni vet Hooters, tjejer som dansar, det är min framtida karriär, ska bara fylla på boobsen lite innan. :P

Nu känner jag mig helt avslappnad, smsade runt till folk som jag klagat över att hon vart död till, och allt är som det brukar.

Förresten angående Ipod-inlägget, jag glömde en sak som skulle stå med:

"Jag tog över hela grejen och kunde inte för fem öre samarbeta, plus att när dem la sig i hur jag skrev så blev jag butter. Ett tecken på hur värdelös jag är på att samarbeta med andra"

Det var allt, nu ska jag försöka mig på att sussa, eller snarare ligga i sängen kolla på tv tills ögonen faller ihop och pappa får stänga av tvn, för den stör.. That's the story of my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0