Nu får det väl ändå vara nog med mina tantigheter?

Jag sitter och kollar på efterlyst, OCH har papillotter i håret! Hör ni hur illa det är!? Jag har nått botten och kommer aldrig upp igen.
Ikväll när jag duschade (andra gången idag, men jag gör allt för att inte somna på eftermiddagarna) så fick jag veta att vi skulle till min farmor för hennes "nya" (han är inte så ny längre men det känns konstigt att säga nåt annat) för han fyllde 61 :p haha Dem börjar bli så gamla i min släkt, alla mellan 30 och 60, min farfar fyller liksom 65! 65!! Han är ju stenålders typ.

Jag tror förresten att jag kommer bli galen på mina papillotter inatt, hur hade jag tänkt sova med det här egentligen?
Hur som helst så ska jag träffa Linnea imorgon, hon sa att jag skulle klä mig rockigt så jag ska byta om så fort jag kommer hem, haha. 
Ikväll tyvärr så måste jag plugga spanska, preteritum... Why oh why!? Jag gillar inte preteritum, om jag ska vara ärlig liksom.

Nej nu ska jag lägga mig och göra mina sabla uppgifter, ha en bra kväll alla! :D

Kommentarer
Postat av: Melanie

Haha, jag försökte faktiskt göra spanskan idag för en gångs skull, men jag fattade absolut NADA så jag gav upp den idéen :P

2008-02-21 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0