Nu var man hemma

Jäklar vad jag är mörkrädd, det första jag gjorde när jag kom till dörren var att ringa min pappa, men han svarade inte! Fick typ panik, men kollade in i badrummet, och i köket, den lilla garderoben, för att sen gå in i mitt rum ställde mig i sängen och började typ hyperventilera för att en låda på mitt golv vält! Vem skulle inte få panik av det? Så jag ställde mig i min säng, ringde pappa för tredje gången och han svarar, sen får han följa med mig till vardagsrummet för att stänga av tvn och datorn..... Borde jag ta itu med det här? Haha



Hur som helst, hemma hos Kim så kollade vi på The Reaping, som var skräckfilm, från typ nån liten syd-amerikansk stad, och hör här! Den hade bibliska inslag, haha, den var faktiskt riktigt bra.

Nu ska jag kolla på SNL och därefter kolla på Gossip Girl, för att tyst och enkelt invänta morgonen, =)

Night night people!

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha aa jag e fan oxå jäävligt mörkrädd, tror d beror lite på alla läskiga filmer haha:p

2008-02-03 @ 21:30:56
URL: http://www.blondinberit.blogg.se
Postat av: Melanie

haha du e så rolig Lina :P

2008-02-04 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0