Odräglig dag

Idag var det så värdelöst, matte på morgonen och alla som går i min klass vet att det är en helt värdelös lektion eftersom läraren är värdelös.... Haha, sen handledartid, ännu mer värdelöst, eftersom inget rör oss, det handlar bara om andra klasser, sen rast i en timma och 40 minuter, sen naturkunskap, där jag satte in stöten. Vi gjorde en labb om stereohörsel och jag skrev i min hypotes att vi som är duktiga Ipod-användare vet att det är bättre med två lurar än en haha. Typ.... =P

Idag nu, så ska jag göra en liten redovisning om irländska pirater sen lite matte om jag känner mig duktig =P

Förresesten har jag fått för mig att Carro är försvunnen i vattnet eftersom hon inte berättat för någon att hon är framme! iiiiih


Kommentarer
Postat av: Melanie

Yap, din hypotes kickade nuts haha :P Har carro hört av sig än??? :O :( :S

2008-02-20 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0