Ovanlig dag.

Idag så slutade jag ju tidigt, och pappa undrade om jag ville följa med till vårberg, hahaha så det gjorde jag, sen åkte vi på äventyr till Norsborg. Sen åkte vi vidare till skärholmen, där jag panik-köpte ett par ballerinaskor, för mina fötter höll på att dö, skorna är jääättefula, men det var betydligt bekvämare.

Men men, köpte en epilator också, jag vågar inte använda den, helt hemskt vad ont det gjorde! Haha. Ville typ gråta =P

Nu måste jag göra en liten sak innan jag kan se klart på Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: emmy

haha aa fy fan jag åkte oxå till norsborg med vanja en gång, tog typ en timme

2008-02-14 @ 15:28:37
URL: http://www.blondinberit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0