Pass och brinnande förstärkare

Oj oj oj, bandet vi var där för att se, Det hette Bohemian Lifestyle, dem spelade så högt(?) så förstärkaren sprängdes, och började brinna. Bob som var med på Ungdoms parlamentet, kommer någon ihåg honom? Han var i alla fall där, och så fort det började brinna så sprang han upp på scenen och skrek, haha, klassisk Bob!

Sen åkte jag i alla fall hem, kom hem pappa frågade om jag skulle bli ledsen om det blev New York istället för Beijing, jag tror nog faktiskt inte att jag skulle bli det..... Men nu ska vi i alla fall åka och förnya mitt pass som gick ut förra året, även om vi inte reser någonstans så känns det som en säkerhet att i alla fall ha möjligheten!
Jag vill egentligen bara åka iväg, ha något att verkligen se fram emot. Så vi håller tummarna att papi eller Ingela kan flytta undan alla jobb och möten så jag får åka! :O

Nej nu måste jag klä på mig haha, See Ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0