Shopping och illamående

Idag så följde jag med Melanie till stan, slutade med ett par skor, strumpbyxor (alltid nödvändigt), en sån där som man har på ögonen för att det inte ska komma in ljus haha och tuggummi.

Jag är helt kär i mina skor, blir premiär på torsdag, då jag och Josefin ska vara extrafina, efter våra pinsamma hälsningar som gjordes idag. Vi trodde folk skulle komma ut i klassrummen med dem, och dela ut, men så var det ju inte, dem ska ju sättas upp på väggen, i cafeterian, inte bra.... Jag skrev väldigt oseriöst. Så vi måste liksom väga upp vår pinsamhet. Ajuste jag köpte en bok med, om Paris Hilton, var väldigt besatt av henne förr, så det kändes bara rätt...

Jag mår jätteilla just nu, drack en milkshake och jag tål ju inte mjölk så bra, så nu mår jag riktigt illa och min mage ser gravid ut, och ja, det var väl egentligen allt. Hihi..

See ya'll later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0