Skumma brev i skåp och tårar över Gossip Girl.

Sett hela säsongen nu, måste faktiskt säga att man byter favoritperson till slutet, men så raskt byter han tillbaka till sin skumma personlighet, pratar självklart om min nya drömkille, Chuck Bass, rawr;)

Hade planer på att gör en sak ikväll, kan fortfarande hända.... Tror faktiskt jag gör det, kommer däremot inte avslöja vad, eftersom det ska bli en överraskning.

Jag har även lagt över allaa bilder från kameran nu, så ska visa några sådana, även det helsjuka som låg i mitt skåp i torsdags, jag är inte naiv och tror att det faktiskt var till mig, utan jag går på idéen om att någon bara la det där, eftersom mitt skåp står ytterst haha. Men jag fick mig ett leende, och kände mig väldigt älskad där ett tag <3

  
                                            Ser kanske lite skraj ut, men det är iaf så jag njöt av min söndag =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0