Suspekt dag?

Det här var nog en av det konstigaste dagarna någonsin. Den största anledningen tänker jag berättga imorgon...

Hur som helst, när det gäller min uppsats så hade vi tydligen missat en viktig del, att ha med källan, men inte bara källan, utan skriva ut hela den sidan och sen ha med den... Lät superdumt tyckte jag, men men, läraren skulle ha överseende.

Ringde min pappa som berättade att han inte kunde prata för han satt på sjukhuset, obehagligt! Papi borde inte sitta där =( Han kände sig dålig på vägen till jobbet och såg dåligt, så han åkte dit, och nu väntar han på svar angående alla tester..... Me feels worried.

Hur som helst så ska jag nu plugga historia, och lite sånt... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0