Tio i sex en söndagmorgon

Det är nu alla smarta tankar föds, jag är ännu vaken, känns väl sådär, ska kämpa för att vara vaken nu, eftersom det är ganska dumt att somna nu, sova länge imorgon= svårt att somna imorgon kväll, inte bra. Har kollat på Gossip Girl, min nya besatthet, helt seriöst..... Men så har jag ju alltid varit hopplös när det gäller serier.

Jag är förövrigt jäääääättekissnödig!!!  Men Maja sover här bredvid, och jag har aldrig kunnat/velat röra på mig då, får så dåligt samvete om jag väcker någon.....

Melodifestivalen var hur som helst ganska tråkig, tyckte att SVT mobbade Christer Sjögren, elakt! Haha kan ni inte se den stora finalen med honom sjungandes "Iiiiii Loooooove Eeeeurope!" Får nästan en tår i ögat...

Efter MF så kollade jag och Jossan ;) på SNL, med Zach Braff, fan vad han är grym..... Nej om jag faktiskt ska tuffa till mig och smyga ut, det är ju trots allt mitt hem... Kanske sätter mig i vardagsrummet då istället, kollar tvtusen eller canal +, känns lockande, ska se om det är något bra bara =S

Godmorgon på er alla! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0