Tror något är fel.

Haha, jag är sååå beroende av Gossip Girl,det börjar nästan skrämma mig med... Inte bra haha.

Idag så har jag ont i min mage, inte trevligt. Kan vara för att jag är hungrig inte säker ännu. Men det kommer nog gå över snart.
Skulle egentligen åkt till mor min idag, men eftersom Johannes bara är hemma nu (bor annars i Kina.) så fick jag vara hemma i helgen och åka dit på lovet istället.

Jag vill inte gå ut, om ni undrar varför jag skriver massa rappakalja, det är typ 6 minus....... Det är som om dem vill ta livet av mig... Jag är definitivt inte gjord för minusgrader, jag känner döden knacka(......) bara vid nollgradigt. Jag sätter på mig överdrivet mycket kläder nu. Glömde dock mina vantar i skolan =(

Hur som helst, så fick jag veta mina betyg i naturkunskap a och b igår, vem hade kunnat tro att JAG skulle ha starkt VG i båda? Det var bara lite för imponerande, haha. Med tanke på att jag ALLTID bara haft g i dem ämnena, känns väldigt bra faktiskt. Vi får tillbaka historiaproven idag med och om jag har tur så blir det ett vg där med, men är inte helt hundra, det kändes bra när jag gjorde det, men man vet ju aldrig.

Nu ska jag gå och bli helt klar, ingen spanska så jag börjar 10, väldigt skönt.
Förresten, för er som kan bli stolta över mig, jag har kommit på ALLA lektioner den här veckan, eller ja okej, labben som var i onsdags var ett missförstånd för dem flesta haha, men ja, annars ALLA, det är ju faktiskt stort!


Kommentarer
Postat av: Melanie

Jag är jättestolt faktiskt Lina :D

2008-02-18 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0