2008, ett år fyllt med förändringar?

Jag hoppas det här året blir bättre än det förra, eller egentligen 2007 var kanske inte så hemskt. Eller?

Istället för en resumé som jag sett många göra så gör jag en postitiv lista och en negativ....

Positivt:
 Mina betyg höjdes (haha kom inte på nåt bättre än så.)
Träffade nya människor som är underbara.
Melli-Belli lights up my day :p haha
Kreta-killen som stötte på mig fast jag så hemsk ut (rödgråten och ful)
Fast vi inte går i samma klass så har jag kommit killarna och tjejerna från min förra klass "närmre"
Hittat världens bästa Fatima =P
Fått nästan 30000 poäng i Scrubs-trivia haha.
Jonathan sa att han saknade mig och Fatima ;)
Hittade Clark Kent-lookalike
Såg Patrik Lilja i Västermalmsgallerian.
Sugarplum Fairy konsert
Ny mobil.

Negativt:
STORA besvikelser
Gled ifrån många
Blev av med min rosa penna, för GH ville ha den :(
Var tvungen att skiljas från min gamla klass (speciellt GH som enligt sig själv är:

världens snyggaste+säxigaste handbollspelare)

En som jag ansåg bra kompis blev galen och ville inte ha något med mig att göra, inte fick hennes pojkvän (som jag känner) prata med mig heller.... Hmm, why is that?


Ja, okej då, året kanske har vart ett bra år, jag menar, det positiva väger över det negativa.

Älskar alla som har hängt ihop med mig det här året!
<3

I år är det förresten nya tag, nu ska jag ändra om mig, det ska bli en ny mig. En bättre mig. En som inte lever kvar i det gamla, (kommer därför inte berätta om förra året, det är dessutom pinsamt)

Så idag blir jag den nya jag, som inte ska skolka skolan heller haha!

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha you light up my day too girl :)

2008-01-03 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0