Burr, det snöar......

Ja, det snöar här på Gotland, vilket är trevligt om det inte blir mycket för då läcker det in i mina skor haha.

Idag så har jag sovit, och sovit och sovit, så snart är nog min förkylning borta och jag kan återgå till mitt normala konstiga jag! (OBS.kolla hur jag motsäger mig själv haha).

Just nu sitter jag i min fula satin-pyjamas och fryser om fingrarna, OCH så tänker jag på Mickey-låten men eftersom att jag inte kan mer är oh mickey-delen så är det ganska värdelöst.

Jag skriver väldigt flummiga inlägg, måste sluta med det, ska börja ha en röd tråd som går igenom... Haha, svenska-lektionerna börjar äntligen löna sig!

<3<3

Och bara för att den är så jäkla underbar:
 http://kissie.blogg.se/


Ironi........... så alla vet!=D

Kommentarer
Postat av: Filip

flummigt for the win, Ge inte upp! ;)

2008-01-06 @ 18:55:05
URL: http://honom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0