Cheap Monday och Frank Sinatra

Idag så var det lite förberedelser för bröllopet på lördag, jag ska ju gå som en i Star Trek, och behövde därför svarta jeans med hög midja, och vilka har det om inte Cheap Monday, men jag ville inte ha de vanliga svarta så det blev svart glittriga, och jag gillar dem, kanske blir något man ofta använder?

Sen så såg jag en Second hand-affär nära slussen, så jag gick in och kollade på lp-skivor och hittade Frank Sinatras a Swingin' Affair, så den köpte jag, vill  ju ha dem på väggen ovanför min säng, har redan Burt Bacharach, och jag vill bara ha såna som jag verkligen känner igen, såg i och för sig Bonnie Tyler, men nej. Så jag ska komma på något bra sätt att sätta upp dem.

Köpte en bok med, Tidernas bästa bidrägerier eller vad den nu heter, bedrägerier i alla fall. Och jag gillade den innan som hette Tidernas "somethin, somethin" mordgåtor, så hoppas denna är lika bra!

Hehe, nu är jag klar här tror jag, ska sova tidigt ikväll igen. La mig halv 11 igår och somnade lite innan 12. Så ska försöka med det igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0