Da Lajna in da house...

Jag ändrar här från det först publicerade inlägget, nu ska vi inte döma, utan jag skriver helt enkelt: Här är en blogg från en i min klass =)

Länk 

Hur har mitt liv sett ut sen sist... Jo jag har gjort om spanskaprovet, håller tummarna för ett g, och jag har haft en fest i min tvättstuga, gick väl sådär men Melanie och Josefin var kvar länge och det var trevligt. Ikväll var jag hos Kim och sjöng Singstar och så försökte jag hjälpa till att klura på hennes kärleksproblem genom att göra henne förvirrad. Tuva var där med och jag drog i hennes tofsar och knäppte upp hennes bh, ajuste och jag och Kim hade slagsmål, haha eller det var sjukt fult, lite Bridget Jones-varning på det hela.... Men jag var såklart Mr.Darcy och vann!

Jag kommer inte ihåg nåt mer, så let's just be quiet. Jag ska nämligen gå och läsa spännande bloggar haha, eller egentligen kaxa mot Kim på msn, <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0