"eeew, nu känner jag mig smutsig. Den hade ju tassar och allt"

Idag var det dags för hälsosamtal och jag försökte vara ärlig när jag fyllde i formuläret om mig själv. Och det slutade med att jag ska komma tillbaka dit på måndag, med min pappa :S och sen få en remiss till en dietist. Haha, men det kan väl vara bra, men ändå...

Det är dessutom klart nu att jag ska inte hitta en väska, i alla fall inte där jag brukar gå, så nu ska jag börja söka mig bort och leta efter något. Istället kom jag hem med en tröja, från HM, mest för att den tilltalade mig. Good Charlotte har gjort bilden på, och den är organisk och 25% av priset går till AIDS-forskningen.
Haha, lät som om jag försökte sälja på folk den, men om inte det ovan fick er att fundera, så kanske det här gör det! =P  Man får ett 10-pack kondomer haha, ;P

Carro rörde även en iller, upptäckte att den hade ett huvud, och tassar, blev helt förstörd... Skulle jag blivit med, valde att inte röra den därför.

Nu ska jag fortsätta äta scones och kolla på vänner, =)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Vänner äääger :P

2008-02-04 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0