Fjortisperiod....

Alla har vi en, jag har väl vissa manéer kvar, men jag störs inte så mycket av det.

Det värsta med det, är att man skaffar massa kompisar, som sen vill något annat, medan du själv går en annan väg. Vilket leder till att man sitter två år senare och saknar sina gamla kompisar. Undrar hur dem har det, men kan inte prata, för det slutade inte så vackert.... Hatade att vara fjorton, och jag hatar att jag varit fjorton :@

Såg en som var typ en av mina bästa kompisar då, och i och för sig så såg han inte mig, men även om han gjort det så skulle han nog inte sagt något, men jag ville bara ropa hej.... Usch, nej, saknar dig alldeles för mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0