Hemma igen

Det var trevligt, dem hade gjort allt i Star Trek-tema, t.o.m läsken, som hette skumma saker, typ nåt med Klingon, och snail-juice typ haha.

Det var faktiskt ganska kul, jag lekte/retade mina kusiner, dem blir så sura, men jag vet att dem hade ganska kul.  Är ju trots allt favoritkusinen.

Det var pinsamt, för jag hade ju satt mitt märke upp o ner. (Betyder det att jag inte är så hard-core som jag trodde?) Och det fanns en gubbe där som var med i Sthlms trekkare(? ingen aning vad det heter) och han reagerade, men sen så blev det tydligen accepterat haha.  Men nu kommer jag för evigt vara känd som tjejen med märket fel.

Det fanns människor där som gjort lumpen med min farbror och dem kom ihåg mig från när jag var typ 5-6 år, men jag hade ingen aning om vilka dem var, men det var lite kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0