I duschen föds stora tankar

Som sagt, i duschen idag, så började jag tänka på aids/hiv, alla vet ju hur det sprids och så. Men så tänkte jag bara (kanske lite korkat....) om man kunde bli smittad av HIV-smittat blod i ögat. Och det kan man ju! Obehagligt om man tänker efter.


Samtidigt som jag hade min stora tanke så passade jag på att peela hela mig, haha, eftersom vi har livräddning på tisdag. Ni vet riktigt mörka jeans? Dem färgar av sig, så mina ben blir VÄLDIGT gröna, vilket ser skitdumt ut. Och så kan vi ju inte ha det, haha. Nu ska jag ha lite terapi i form av att städa mitt rum.

Sen ska jag se på Saturday night live, och efter det film, och det ska banne mig vara en spännande film!


Kommentarer
Postat av: Emmy

haha hur menar du genom ögat?

2008-01-27 @ 13:43:59
URL: http://www.blondinberit.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, att om man får en blod-droppe som är smittat i ögat, så kan man med ganska stor sannolikhet få HIV haha.

2008-01-27 @ 18:04:01
URL: http://underbaralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0