IG? Aldrig, jag är bättre än så ;)

Mitt förra spanskaprov blev ju ett IG, men alla i klassen fick göra om det för läraren tyckte det gick för dåligt för alla. Så jag gjorde om det, och blev det ett IG? Nej det blev ett starkt G, vilket var mer än jag hoppades på. Lars-Erik(?) sa även att jag hade ett hyfsat ordförråd, yay! Haha.

Imorgon så är det prov i gympa, eller snarare hälsa och kropp... Jag tycker att jag läser det som står men det fastnar verkligen inte, men jag ska kämpa! Sen är det bokredovisning, och som vanligt så vet jag inte vad jag ska skriva, men jag kämpade på och skrev ner lite vad den handlade om, lite vad jag tyckte och lite om författaren, kändes okej, inte klockren, men helt okej.

Upptäckte dessutom att jag är synsk idag! Jag gissade i morse att Melanie och hennes "date";) hade vart och sett Försoning i lördags. Sen förutspådde jag att Josefin försovit sig och skulle komma till historian, sen det slutgiltiga:
(fast det här kanske bara är smart och inte synskt?) att ett foto av Heliga Birgitta fanns i Peterskyrkan haha. Och det gjorde det!
Allt jag gissat idag har hänt, det är ju så awesome.

Nej jag antar att jag måste fortsätta plugga nu =( Ha det bra tills nästa gång =)


Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, du var faktiskt ganska synsk idag, det va lite kul :P

2008-01-20 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0