LP-skivor

Hmm undrar var man kan hitta bra LP-skivor, eller snarare fina.

Idag så skulle jag träffat Kim, men trött som man är, så stannade jag hemma istället, och det känns faktiskt ganska bra. Visst hade det vart kul att träffa henne, men som sagt, ingen lust att gå ut över huvud taget.


Jag har just nu valt att "ignorera" några som jag känner, dels för jag tycker dem är lite otacksamma, plus jag är osäker på om dem är "bäst för mig". Så jag tar mig en paus, och fokuserar på nytt...

Allt just nu, och Melanie! Hoppas att du inte glömmer din uppgift ;)


Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, jag kom ihåg min uppgift ;P fick inte fram så otroligt mkt, men en del iaf :)

2008-01-20 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0