Människor från en annan tid.

På helgerna, nära små-timmarna det är då dem kommer... Människor jag kände ganska bra förr, på gott och ont.
Jag är nämligen sån att det finns EN kille jag jämför alla andra med, men tyst för mig själv. En som skulle kunna få mig att göra vad som helst, och hur längesen var det inte vi hade nåt mellan oss.... Det är pinsamt att två år senare så är man fortfarande lika fnittrig och överlycklig att han pratar med en. Fast det är samtidigt som man inser att man faktiskt inte behöver växa upp, man kan fortfarande bete sig som en fjortonåring med gott samvete, och det gör mig lugn och trygg. Världen utanför skolan skrämmer mig ju.

Men hur som helst så sitter jag och kollar på Jamie Oliver typ nu, Älskar att kolla, men jag kan ju typ inte äta en endaste rätt som han gör, eftersom jag inte äter kött :p haha.  Fast jag nöjer mig med mina Crostinis, världens bästa grej.

Jag har förresten lite panik, har bokredovisning på tisdag och har ca.200 sidor kvar, så jag får väl redovisa utan att veta slutet, typ...

Nej nu ska jag återgå till mina Crostinis<3



Känns ganska bra att vara tillbaka på min blogg haha.

Kommentarer
Postat av: weichbrodt

grym blogg keep up the good work;)

2008-01-14 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0