Mina helg-regler!

Jag har en stor regel angående helger, och det är att en av dagarna handlar bara om mig, jag träffar ingen, jag gör inget som jag inte vill helt enkelt. Den här helgen blev det idag, eftersom jag tror att jag ska träffa Nora imorgon, vi måste bara säga en tid, haha.

Igår var en jättetrevlig kväll, jag och Emilie satt och pratade minnen och om gemensamma "bekanta". Vi kollade på Surf's up, vilket faktiskt är en helt oslagbar film, den har en tabbe, men den glömde jag bort, så den var felffri, haha. Blev lite kär i Shia LeBouf dessutom haha, han har så het röst.

Ikväll så blir det quorn-gryta, (eftersom jag inte äter kött) sen tror jag att jag ska kolla på bra filmer och bara njuta av en ledig lördag!

Syns säkert senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0