Ni får vänta!

Jag orkar helt enkelt inte med att föra över alla bilder. Jag ska snart sova, tror faktiskt att jag somnar idag, igår låg jag vaken till 2 och hade ångest typ... Tror stressen börjar bli lite för mycket. Hur som helst så läste jag en lite artikel i Cosmopolitan som Josefin hade med sig.

Att man kan känna sig helt trött på grund av att man dricker för lite, och jag dricker ju knappt 1 liter om dagen, så undrar om det är därför? Ska i alla fall försöka dricka mer, kanske lära mig gilla vatten, eftersom det är superäckligt haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, i hopp om att vara superpigg imorgon när vi ska simma, haha, måste ju hålla mig flytande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0