Nu kan snart folk sova hos mig!

Nu är jag stolt ägare till större säng, lagom för två... Som jag ska bre ut mig!

Det gick väldigt smidigt allt förutom när vi skulle få hem den, då gick det ganska svårt, eftersom jag är envis och vägrar ha vinterjacka, så frös jag sjukt mycket i min skinnjacka, utan halsduk, mössa eller tjocktröja, hade bara långärmad med tee över haha..
Idag så borstade jag inte heller håret så det har vart lockigt, skulle fota men orkade inte ta upp mobilen haha.
Men vi fick stanna en gång och dra åt repet, sen kom vi hem och skulle bära in den, och jag är svag så det gick suuupersvårt haha. Tog väldigt lång tid...

Och nu ikväll så har jag packat ner mina kläder och böcker, blev sammanlagt: En MASSA saker, jag äger nog lite för mycket grejer, haha.
Jag är extremt glad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0