Påslakan från 60-talet

Idag på väg till skolan så kom min farmor på bussen, och berättade att det fanns ett blommigt, brunt, orange och vitt påslakan som väntade på mig, vilket passar mig helt perfekt! För jag ville ha ett brunt, och har haft jättesvårt att hitta, så jag blev superglad!

Sedan gick jag runt på stan och letade efter något jag ville ha, hittade en väska, men  den var brun, och det är inte riktigt vad jag ville ha.... Men om jag inte hittar någon annan så blir det den!
Istället köpte jag rökelse och ljus, rökelsen luktar som havet, så salt och alger? Och ljusen luktade kanel-cider haha. Det kan bli spännande.

Hur som helst, mitt prov idag, jag tror att det blir ett g, för jag svarade på alla dem frågorna, tror det var rätt med. Och min bokredovisning, jag såg att en annan i min klass läst samma bok, så jag flög upp och redovisade den, så jag skulle vara först haha. Den gick väl okej, inte jättebra, dels för att det jag skulle säga inte var så bra, och sen så himlade jag tydligen med ögonen när jag pratade. Märkte det inte själv och vet inte varför jag gjorde det.... Men men, det är sånt man får träna bort helt enkelt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0