Plugg, plugg och lite till plugg

Haha måste bara berätta innan, att jag blev superglad över en sak på tv. Jag trodde sexan hade klantat till sig och satt igång fel tv-program, för dem sa: Stewie och Brian åker till San Francisco......." nåt mer sa dem. Och sen kom ett avsnitt av Simpsons, jag var helt säker att dem gjort fel, jag har drömt om det ögonblicket haha. Men så visade det sig att det bara var presentatören som sagt fel =(

I alla fall så har jag pluggat ganska mycket nu, och skriver även en sammanfattning om det jag läst, jag kämpar verkligen här. Men men, tillbaka till arbetet, ville bara klaga av mig lite och berätta om min stora sorg, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0