Premiär av mitt rum, och en liten update angående simning.

Jag har bäddat min säng med 60-tals kläder, det ser riktigt skumt ut, och jag älskar det!

 
Min lilla "läshörna" och ljus, bara för jag gillar att fota sånt.



Min säng med påslakan och allt, och "The Entertainment Section"



Haha biblioteket, och skivomslagen, ska skaffa fler, men det är en början!



Så vi skulle ju ha livräddning idag,  och jag kan ju inte gå ut utan smink (ytlig som man är!) så jag hade faktiskt sminkat mig innan och dessutom duschat, vilket var helt värdelöst, så nu har man tvättat håret två gånger, med typ 2 timmars mellanrum.......

Hur som helst så gick det faktiskt bra, efter att jag försökt dränka Melanie och nästan gnagt av mina armar av trötthet! Jag kunde faktiskt rädda någon som låg livlös vid ytan, däremot att dyka ner till 2.5 m djup, är defintitivt inte min grej! Så det ska jag träna på under ett års tid nu, fram tills examinationen i tvåan alltså!

Nu ska jag läsa ett tag, och sedan försöka sova, imorgon så blir det lite shopping för mig! Hurra! Kanske lyckas hitta min väska äntligen =D



Haha helt sjukt vilken värdelös blogg det här är egentligen :S.

Förresten kan berätta om två skumma drömmar jag haft idag....

Den första börjar med att vår matsal ska byggas om, så vi ska äta lunch i Södra Latin. När vi väl är där så ser jag massa människor från Rålis, och kopplar att det är Rålis matsal....
Sen lämnar jag Melanie och Carro och ja alla, och går ner i uppehållet där en ny kille jobbar, som jag aldrig träffat.
Och jag börjar prata om en liten ful röd väska jag har, som ser ut som en liten apelsin, jätteful , och jag var jättesur över den och frågade hela tiden vad den fyllde för funktion... Hatade den verkligen. Sen så jag Melanie och Stephanie gå förbi i korridoren, och då gick jag efter och skrek att dem skulle komma och kolla på vårt fina uppehåll.
(vad betyder det här?)

Sen den andra var att jag kom hem från stan och såg massa människor jag kände, bl.a. en kille jag känner och hans pappa och kusin =S (haha!)
Och dem stod och kollade på huset bredvid, så jag gick ditåt och dem såg mig och skrek "hoppas du är glad nu! Det här är för vad du gjorde mot min lillebror!" och jag typ svarade "Vad har jag gjort honom?"
Tydligen hade jag skjutit honom i benet =S och nu skulle dem hämnas, så jag kom in i lägenheten och dem hade tydligen satt upp en extra dörr, som jag inte vågade stänga för jag trodde att den skulle gå i baklås, och på handtaget så stod det "bara så du vet så har vi kopierat alla bilder på din dator!"
Och jag typ började gråta, och sen kom en kille från 5an, och sa att han var ledsen och att han skulle ta ner allt nu. Jag sa att jag skulle polisanmäla, och han sa att han skulle bli glad om jag gjorde det.

Sen så blev det värsta hoppet och jag stod mittemot dem som förstört med en pistol och hotade att jag skulle skjuta dem med om dem inte lät mig vara ifred, och av någon anledning så fick en av dem tag på min pistol och riktade den mot mig. Jag blev kaxig och började pusha på att dem skulle skjuta mig, "skjut mig precis som jag sköt din lilla lillebror!"

Jag fattar verkligen inget av det.... Haha, aja, det är lite spännande =P eller inte......

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha du höll faktiskt på & dränka mig lite, eller ganska mkt :P men det va rätt kul ;D

2008-02-04 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0