Promenad som faktiskt gjorde blåbärspajen nyttig!

Idag så var jag och Nora på promenad, vi gick typ norr mälarstrand, till gamla stan, till Kungsträdgården, till Wayne's coffee. Där åt vi blåbärspaj och drack té. Mitt té hade typ en vitlöksklyfta i, väldigt suspekt.
Jag tror vi satt där i nästan två timmar, men eftersom vi har ovanan att bara träffas en gång i halvåret så blir det lätt så. Fast nu ska vi vara duktiga och typ sjunga singstar snart, haha!

Jag är ganska trött nu, men ska hitta lite fakta till Irak-kriget att ha med mig imorgon, när jag och Carro ska sätta igång vårt arbete.

Förresten så älskar jag att träffa Nora, för vi rörde oss i samma "kretsar" i åttan, (ni vet fjortisperiod då allt man brydde sig om var att komma ut och dricka) haha. Så vi mindes massa sånt, det är så kul.

Haha t.ex. skolavslutningen i åttan då vi typ druckit cider snattat från Konsum, haha och Timmy's brännvin, och vi var liksom lite halvborta, och kissade inne i omklädningsrummet vid Smedis. Och Hanna försökte dränka sig själv för att Hampus hånglade med Emilie, och jag och  Nora tyckte att hon skulle göra det för att hon skvallrat för Emil att Nora tyckte han var snygg... Så härlig kväll egentligen.


Nej nu ska man väl sätta igång och vara lite smart antar jag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0