Sludder

Jag pratade med GH för ett tag sedan och han sa att jag var dominant, men så har han sagt också att jag inte är bland de smartaste.... (det sista var mer ett skämt men jag har aldrig kunnat ta kritik angående mitt intellekt så för mig var det ganska hemskt att höra den kommentaren haha)

Så enligt mig själv är jag inte dum men inte överdrivet smart, envis, egoistisk, dominant, ibland väldigt tyst (inte blyg, mest tyst).
Jag vet inte exakt hur folk ser mig, en del kanske ser en fjortis? Eller jag vet inte, men jag vet att jag har mina fjortis-ögonblick, och det är ganska kul faktiskt haha.


Jag är just nu ganska förvirrad, jag tror att jag skulle kunna göra vad som helst med mitt liv, men jag har ingen aning om vad. Livet är ett mysterium, hur mycket jag än vill bli äldre, flytta hemifrån, gå ut skolan, så skrämmer världen mig, skolan är ju ändå en trygghet, du behöver inte göra så mycket mer än så, under de 13 åren så behöver man inte tänka på något annat än att få bra betyg och sånt.

Jag ville bara sluddra av mig lite, godnatt på er alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0