Snart dags

Ja, då var det snart tid att gå, jag är ganska klar, Josefin skulle typ komma lite sent, och Mathilda har jag ingen aning om =P

Det är en massa band som ska spela, så vi får se hur länge vi orkar stanna, men det kan vara lite spännande, tycker jag! =D

Jag är i och för sig riktigt trött just nu, så ja, det är väl lite tråkigt, men kanske att man vaknar till när jag kommer ut?
Känns som om man behövde den här kvällen, typ mitt i veckan. Men annars är nästan hela helgen uppbokad, på fredag blir det Kim och Emilie, kan bli kul =)
På lördag har jag ju ännu inga planer men något blir det väl alltid, och på söndag ska jag träffa Nora som jag inte träffat på hur länge som helst! Det var på tiden med andra ord =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0