Spartacus=bäst haha!

Var ju på Emergenza ikväll, riktigt bra faktiskt, inte så mycket folk men alldeles lagom.

Stötte på min nya bästis Benny, som jag lägger upp bilder på imorgon. Gratulerade vinnar-bandet Cherry Edith.
Döpte om Jocke till Bobby, (Benny och Bobby passar mycket bättre ihop helt enkelt.)
Ville spöa en liten nisse som hette Patrik, för om du bråkar med min Benny så bråkar du med mig!
Tvingade Benny att stå upp, kändes elakt, men jag fick ju hans stol?

Sen på vägen hem så stötte vi på bandet Spartacus, som spelar glad rock. Trots att vi aldrig såg dem så är vi nu officiellt deras första groupies, och vi ska följa dem till Debaser Medis, när dem deltar i finalen.

Så om man ser till allt det så var det en RIKTIGT bra kväll =D nästan lite synd att den är slut dock =(

Godnatt på er alla! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0