Vad har Lina gjort idag?

Idag så har Lina vaknat 7, lite för tidigt, men men, underbart ändå! Sen så har jag vart på stan i Visby, köpte lite försenade julklappar till kompisar och lite små saker till mig. En ny dagbok som är sjukt fin som ska med mig överallt!
Letade efter en bra väska men hittade ingen så det blir den med högtalare haha, 'cause it's cool =O


Sedan åkte jag hem! =D Så nu är jag hemma och gissa vad jag gör? Jag kollar på Gilmore Girls, och är lite besviken, säsong 3 är snart slut, bara 3 avsnitt kvar! ='(

Haha vad fjortis inlägget ser ut, men men, det är lite fint med omväxling =)

Imorgon så ska jag köpa ny säng, och sedan börja bygga om! Jaaa haha, lycka att göra om mitt rum, känns jättebra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0