Varför ångest egentligen?

Usch, imorgon så är det ju livräddning på eriksdalsbadet.... Ser inte fram emot. Jag har ju lite småkomplex när det gäller badhus, ljuset gör allt så himla tydligt, och man kan inte vara sminkad. Nej hu, idag iaf, så passade jag på att köpa badshorts haha. Svarta tråkiga, ser ut som något som en pappa skulle ha! Men det blir perfekt tillsammans med min gamla svartvit-rutiga överdel... Hoppas jag....

Idag ska mina LP-skivor upp på väggen! =D Tar bild och visar snart samtidigt som lite andra bilder på mitt rum. Men först! Dags att äta Scones, det blir en kolhydratsnojja fram tills imorgon, eftersom det är det enda som inte gör att min mage ser ut som en ballong haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0