3 dagar kvar!

Tro det eller ej, men jag badade faktiskt i poolen igår :O OCH solade i en timma... Något var seriöst fel.... Tror jag ska göra det idag med.... What's happening?! :O

Ja nu är det ju bara typ 3 veckor kvar tills skolan börjar igen.... Det känns ganska dåligt.. Jag har massa presenter att fundera på med, jag suger på presenter... Tänker för mycket..

Förresten så funderade jag nyss... Varför är rostat bröd mycket godare än vanligt? Det smakar ju typ helt annorlunda....

Haha,2 veckor med mitt eget huvud som största sällskap har vart lite förödande känner jag, jag kan inte prata och jag har helt fudged up tankar... Det är nice. At least I'm happy! =D

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0