Fit som en.... somethin' somethin'

Öhh, jag cyklade idag, till Klintehamn, det är typ en mil, så TVÅ mil! Det är grymt, fast folk kollade på mig som om det var det dummaste dem sett...... Jag cyklade liksom i bikini, vad är så konstigt med det? :O
Fast jag testade en ny sak idag, jag pratade i telefon samtidigt, och det är ganska svårt, hamnade nästan i diket 5 gånger. Melanie fick sig ett halvt skratt iaf.... Hon skällde ut mig lite med, för jag har blivit typ äckligt nyttig, och det är sååå inte likt mig... Jag mår lite illa av det faktiskt!

Vad mer, vad mer, jag har ju ett temporärt nummer i en vecka, så nästa vecka är min älskade mobil sig själv igen, men just nu, JAG KÄNNER DEN INTE!
Har bara sagt numret till folk jag känner kommer skriva något den här veckan, alltså kan ca. 4 personer mitt nummer.... 4!! I'm so frickin' lonely, Carro, porqué? :p

Huuuur som helst, nu ska jag gå och dricka mitt kvällskaffe... Sabla Melanie =P

<3<3

Kommentarer
Postat av: Melanie

Haha det va lite kul faktiskt :P men det där med nyttigheten gillar jag inte :O ;)

Och slutligen, jag är faktiskt stolt över att jag typ lärt dig dricka kaffe ;D

2008-07-16 @ 12:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0