Gårdagen var den bästa dagen här!

Igår, så bäst, vi var på min mammas kusins 20års-kalas! Min favorit Östen var där, helt underbar, Östen i mitt hjärta. Han blev lite onykter, och välte en bänk, och sen så pratade han lite med oss, och jag tror han var lite ledsen att jag inte träffat honom på ett par år, han kommer ju ihåg mig som liten när jag sprang och letade kattungar på höloftet, och vi hittade alltid flera stycken! Längtar tills Nicole blir så stor att hon kan uppskatta höloftet, så jag får leva genom henne och leta kattungar, och sova på loftet igen, för du vet, hon kan ju inte sova där själv (A)

Sen gick vi på basaren i Sanda, ännu en klockren sak, jag och min lillebror dansade till "var ligger landet där man böjer bananerna" Som Mojje sjöng för evigheter sen... Jag skrattade som ett litet barn hela kvällen, speciellt när Freddy, Östens bror åkte ner för poolkanten, det är inte en pool, utan en gödselpool, som ska fyllas med tiden, men nu var tom... Helt klockrent... Ja, jag kommer ju från värsta bondefamiljen, eller min mammas morbror har en gård, älskar den :p
Finns ett rum där som jag målat, där skulle man lägga kattungarna man hittat och skriva deras namn på väggen, men det blev aldrig så, nu är det massa träsaker där.. =( haha, jag älskar verkligen det stället...

Nej nu ska jag sluta prata om det.. Imorgon ska jag fira min morfars födelsedag, inga av mina ursäkter har godkänts, så jag måste med... Bu!

Hejdå <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0