Gårdagen var such a fiasco

Haha, nu har jag och Nastaran bestämt på riktigt att vi inte fixar såna här träffar längre, vill folk ses, så får dem fixa det själva, det var inte direkt så att vi ville träffas heller.....

Hur som helst så jag träffa Josefin och Carro idag på dagen, kolla på när Josefin tar hål i örat... Sen ska jag träffa min älskade Kimmie som kommit hem från seglingen, haha, fast det blir typ ikväll...

Sen ska jag vara ensam hela helgen, och då menar jag att jag ska vara så osocial det bara går och ligga i sängen typ hela tiden... Kanske ut och springa, kanske, det beror liksom på hur jag känner mig, annars ska jag bara ligga ner och grubbla på livet, och vad jag vill ska hända haha.

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0