Hej!

Igår så hade jag en heldag med Nora, så det blev inget skrivet.
Vi gick runt halva stan, och kom hem till mig, där vi gjorde wok, med pasta.. Sen satt vi på balkongen nästan hela kvällen, kollade på film, och the office, brittiska versionen..

Idag så blev jag guidad runt Skarpnäck av stålis, bilder kommer här: Stockholmrunt Så kolla där imorgon.. Jag har många smarta kommentarer..

Snart så kommer mina småkusiner hit, eller dem är 11 och 9(snart) dem ska sova hos mig ikväll, så jag har kakor, godis och annat gott.

Imorgon så är det kanske så att dem från min gamla klass kommer hit och ska vara här, vet inte hur många dock, men lite folk kanske....

Ajuste, buss-strejken, den tar livet av mig, istället för att åka til fridhemsplan, så får jag åka tvärbana till Alvik, och sen tar tunnelbanan, DAGENS I-LANDSPROBLEM folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0